Még májusban írtunk arról, hogy mi a jó könyvelő ismérve, és hogyan érdemes keresni (link itt) megfelelő könyvelőt vagy könyvelőcéget. Nem írtunk viszont arról, hogy ez hogyan vonatkozik ránk, mi mennyire tudunk megfelelni ezeknek a magas elvárásoknak.
Természetesen ezeknek a standardoknak egy része azért szubjektív, de mégis szeretnénk leírni, hogy mi hogyan, milyen eszközökkel és hányan dolgozunk. Így aki csak olvas minket, de még nem dolgozunk együtt, kapjon egy képet arról, hogy ha együtt dolgoznánk, mire számíthatna tőlünk. Akikkel pedig együtt dolgozunk, talán az érzeten kívül más megerősítéseket is kaphatnak, hogy jó kezekben van a könyvelésük.
Jelenleg 5-en dolgozunk az irodában, 4 könyvelő és 1 gyakornok kolléga. Figyelünk arra, hogy fenntartható minőségben dolgozzunk a jelenleg 148 ügyfelünk felé, aminek az egyik legfontosabb alapja, hogy a munkatársaink jó hangulatban és feltételek mellett tudjanak dolgozni. Emiatt nálunk mindenki tisztességes mértékű bejelentett jövedelmet és cafeteriát kap a munkájáért cserébe. Mindezt kényelmes, klimatizált irodában.
Minél nagyobb méretű egy iroda, annál több is a költség természetesen, azonban egy ekkora méret, amivel most rendelkezünk fontos azokban az esetekben, amikor valami probléma adódik. Ha valamelyikünk mondjuk egy betegség miatt kiesik a munkából, akkor van, aki pótolja, hiszen az ügyfelek nem érzékelhetnek zavart a rendszerben. Ugyanez van szabadságok vagy bármilyen életesemény alatt. Ha csak 2-en lennénk, ez azért nehezebben menne.
Folyamatosan bővítjük az eszközparkunkat, hogy gyorsaságban bírjuk azokat a szoftvereket, amikkel dolgozunk. Idén 6 db új számítógépet vásároltunk, internet szolgáltatót váltottunk a gyorsabb online munka miatt, és a wifi hálózatunk védelme érdekében egy belső fejlesztést hajtottunk végre.
Szoftverek, amikkel jelenleg dolgozunk:
Munkastílusunkat tekintve magunkra nem végrehajtó könyvelőként tekintünk, hanem odafigyelünk azokra a részletekre, amik miatt jóval kevesebb lesz az év végén befizetendő adó. Emiatt is tudtunk az elmúlt 2 évben csaknem megháromszorozódni az ügyfeleink számát tekintve. Jelenleg 148 elégedett ügyfelet szolgálunk ki és jelenleg havi 2-5 ügyféllel nő ez a szám.
Amennyiben kíváncsi vagy árajánlatunkra, akkor töltsd ki a lenti űrlapot és 1-2 napon belül válaszolunk.
Ha átalányadózó voltál 2022-ben akár csak egy napra is, akkor a bevallási tervezetet semmiképpen se fogadd el, mert az SZJA bevallásnak tartalmaznia kell az átalányadós adatokat is, aminek a kitöltéséhez a könyvelődtől kérj segítséget.
Akár ezzel a témával kapcsolatban, akár más témákkal kapcsolatban szeretettel várunk irodánkban konzultációra, hívj vagy írj nekünk a lenti űrlap segítségével!
„Class aptent taciti sociosqu ad litora per conubia nostra, per inceptos himenaeos .Aenean non turpis vitae ligula tristique sagitt isras varius erat pulvinar eros pretium”
Figyelem! A bejegyzés a megírása pillanatában érvényes törvények és adószabályok alapján a legnagyobb gondossággal készült. Kérünk vedd figyelembe, hogy az adott szabályok változhatnak. Kérdezz meg minket vagy könyvelődet a bejegyzés aktualitásával kapcsolatosan!
Ha valamelyik szolgáltatással kapcsolatban kérdés merült fel benned, vagy egy ötlettel fordulnál hozzánk, akkor keress nyugodtan az oldalon található elérhetőségek egyikén!
Ajánlatkéréshez kérlek, hogy töltsd ki az űrlapot, vagy küldd el ezeket az adatokat emailben.
Amennyiben szimpatikusak vagyunk neked és szeretnél velünk közösen dolgozni, vedd fel velünk a kapcsolatot!
Mi már nagyon várjuk a közös munkát! 🙂
Örömmel értesítünk, hogy elköltöztünk Veszprém belvárosába, az Ady Endre u. 5-ben a 3.emeletre!
Várunk Benneteket szeretettel Veszprémben!