EGYÜTT SIKERESEN MÁR 17 ÉVE

Könyvelőváltás az ügyfeleink szemén keresztül

Mi átvállaljuk a céged teljes körű könyvelését, így többé nem kell emiatt aggódnod! 2006 óta segítjük és könnyítjük a Veszprém és vonzáskörzetében levő vállalkozók munkáját. Sőt, már online is az egész ország területén. Könyvelő Veszprém.

Fordulj hozzánk bizalommal!

17

év tapasztalat

150

elégedett ügyfél

Olvasd el a könyvelőváltással kapcsolatos interjúkat, amik ügyfeleinkkel készültek

Szabados Gábor - Excellence Training Kft.

Interjú időpontja: 2023. október 4.
web: tanfolyamok.excellence.hu

1. Mióta ismeri Zoliékat?
2023. áprilisa óta, azóta az ügyfeleik vagyunk.

2. Korábban volt másik könyvelője?
Igen, de ő sajnos elhunyt

3. Mik a különbségek?
A legnagyobb különbség, hogy az előző könyvelőnk 70+ éves volt, Zoliék meg fiatalok. Mivel egy korosztály vagyunk, így szerintem jobban megértjük egymást. Továbbá Zoliék a legmodernebb szoftvereket használják, profi az elektronikus kommunikációjuk. Szépek, egyértelműek az általuk küldött dokumentumok. Proaktívak. Észreveszik és megosztják velünk, ha olyan lehetőséget látnak, ami számunkra előnyös lenne.

4. Simán ment a váltás? Rendben ment az átállás?
Meglepően simán ment a váltás, pedig nem volt egyszerű a szituáció. Mivel az előző könyvelőnk sajnálatos módon elhunyt, így az átadást a családja segítségével kellett megcsinálni. Bár mindent igyekeztek átadni, Zoliéknak nem volt egy másik szakember, aki aktívan segítette volna az átállást. Mégis egyik hónapról a másikra átvették Zoliék a munkát, és a következő hónapban már úgy dolgoztak, mintha mindig is ők csinálták volna a könyvelésünket – legalábbis a mi oldalunkon így éreztük 🙂

5. Elégedett Zoliék munkájával?
Teljes mértékben.

6. Mik azok a pontok, amik miatt szeret Zoliékkal együttműködni?
Naprakész szakmai tudás. A gyors kommunikáció. Rugalmasság. Segítőkészség. Kedvesség.

7. Mennyire érzi biztonságban a cégének a pénzügyeit Zoliék kezében?
Teljes mértékben biztonságban érzem.

8. Másoknak mit mondana Böröcz Zoliról és a Profit-Adó 2006 Könyvelőirodáról?
Ha olyan könyvelőt keresel, aki minden kérdésedre gyors és megbízható választ ad, akkor Zoli a megfelelő partner számodra. Ha vele beszélsz az olyan érzés, mintha egy kedves régi kollégával beszélgetnél. Bármikor segít, amikor szükség van rá. Még akkor is érdemes őt választanod, ha messze élsz tőle, minden ügyet profin intéznek a távolból is.

9. Volt-e arra példa, hogy a szigorúan vett megbízott könyvelési területen kívül más dolgokban is segítettek Zoliék?
Volt, hogy felhívták a figyelmünket olyan lehetőségekre, amiről mi nem is tudtunk és az akkor nagyon előnyös volt számunkra. Továbbá segítettek még kezdő alvállalkozónk kérdéseinek megválaszolásában is. Nem azt nézik, hogy mi tartozik szigorúan a köztünk lévő szerződésbe, hanem szaktudásukkal mindig segítenek, amikor csak tudnak.

Kertész Gábor - IT Services and Solutions Hungary

Interjú időpontja: 2023. október 5.
web: it-serviceshungary.hu

1. Mióta ismeri Zoliékat?
2021 tavaszán találtuk meg Zoliékat az interneten, azóta vagyunk az ügyfeleik.

2. Korábban volt másik könyvelője?
Igen, volt.

3. Miért váltott?
Sajnos az előző könyvelőcég nagyon rosszul dolgozott, habár nagyon kedvesek voltak. De az eredményekkel nem voltunk megelégedve. 2020-ban indult a vállalkozásunk, és úgy tűnt nekünk, hogy nem vagyunk jó kezekben. Megelőztük a veszélyt a váltással.

4. Mik a különbségek?
Zoliékkal rendszeres a kommunikáció telefonon és e-mailben is, időben jönnek az emlékeztetők is. Nem kell üldözni őket, mindig elérhetőek és felkészültek. A bevallásokat pontosan adják be, úgy gondoljuk, hogy jól képviselik a vállalkozásunkat. Teljeskörűség és segítőkészség, ez jellemzi Zoliékat.

6. Simán ment a váltás? Rendben ment az átállás?
Simán ment a Zoliék részéről, a másik oldalon volt egy kis fennakadás, de Zoliék ebben is segítettek. Zoliék részéről kb. 1 hét kell ahhoz, hogy egy nagyobb céget is átvegyenek, ha mindent online megkapnak, mi ezt tapasztaltuk.

7. Elégedett Zoliék munkájával?
Abszolút 10-ből 10-es, maximum!

8. Mik azok a pontok, amik miatt szeret Zoliékkal együttműködni?
Pontosak, segítőkészek, naprakészek, pedig nekünk nagyon sok a külföldi partnerünk, ami nem könnyíti meg a dolgukat. Ügyesek és tanácsokkal, észrevételekkel segítik a vállalkozásunk pénzügyeit is. Mindig szabályszerűen járnak el és ez nekünk nagyon fontos a nyugalmunk miatt.

9. Mennyire érzi biztonságban a cégének a pénzügyeit Zoliék kezében?
10-ből 10-es!

10. Másoknak ajánlaná a Profit-Adó 2006 könyvelőirodát?
Nagyon jól szívvel ajánlottam őket már 2 ügyfélnek is, szerencsére éppen volt még szabad kapacitásuk.

11. Volt-e arra példa, hogy a szigorúan vett megbízott könyvelési területen kívül más dolgokban is segítettek Zoliék?
Megvolt az első könyvvizsgálatunk, és mint minden első ilyen dolognál, kicsit izgatottak voltunk, de természetesen minden rendben volt. A könyvvizsgáló is nagyon elégedett volt, mindent rendben talált. Zoliék a családon belüli egyéni vállalkozásom könyvelését is elvégzik.

Plusz információ:
Lehet, hogy tudnék találni kicsivel olcsóbb könyvelőt, de az, hogy mindig minden rendben van, az kihat az üzleti kapcsolatrendszeremre is, nem engedhetem meg magamnak azt, hogy ne legyen rendben a könyvelés. Mi nem izzadunk egy vizsgálatnál, nyugodtan alszunk. Tiszták vagyunk. Hozzáteszem, hogy ha Zoliék kérdeznek, akkor sosem piszkálásból, hanem amiatt, hogy jól végezhessék a munkájukat. Csak ajánlani tudom őket!

Schubert Gyöngyi - Babyversum.hu

Interjú időpontja: 2023. október 4.
web: babyversum.hu

1. Mióta ismeri Zoliékat és mióta az ügyfelük?
2021 óta és 2022 óta vagyok az ügyfelük.

2. Korábban volt másik könyvelője?
Nem, ekkor alapítottuk a cégünket, egyből Zoliékkal kezdtünk.

3. Elégedett Zoliék munkájával?
Teljes mértékben.

4. Mik azok a pontok, amik miatt szeret Zoliékkal együttműködni?
Nekem fontos a gördülékeny munka. A webáruházamon kívül van más cégem is, sajnos eléggé leterhelt vagyok, így szeretem olyan emberekkel körülvenni magam, akik segítik a munkám. Zoliék mindig teszik a dolgukat, ha gond van a mi részünkről, akkor nagyon készségesek, rugalmasak, és mindenre találnak megoldást.

5. Mennyire érzi biztonságban a cégének a pénzügyeit Zoliék kezében?
Teljes mértékben.

6. Másoknak mit mondana a Profit-Adó 2006 könyvelőirodáról?
Hogy egy nagyon kedves, ügyes, megbízható, dörzsölt 🙂 ember. Valljuk be, ez szükséges a mai világban.

7. Volt-e arra példa, hogy a szigorúan vett megbízott könyvelési területen kívül más dolgokban is segítettek Zoliék?
Ilyen jellegű kérdésben nem kellett hozzájuk fordulnom, viszont akár vámmal, akár pénzügyi tanácsadásban kértem már segítséget, Zoli akkor is készségesen segített.

Vágovits Péter - vendéglátóipari vállalkozások

Interjú időpontja: 2023. október 4.
web: nagyonsiraly.hu

Zoliékat kb. 3 hónapja ismerem, amióta átvittem hozzájuk a könyvelésemet. Előtte 9 évig volt egy másik könyvelőm, de sajnos ő váratlanul elhunyt, emiatt kellett új könyvelőt keresnem.

Az átadás – átvétel nem volt egyszerű, hiszen az előző könyvelő teljesen egyedül dolgozott és a halála miatt Zoliék magukra maradtak. Mégis minden külső segítség nélkül, nagyon profin átvették a könyvelést. Emiatt is nagyon elégedett vagyok velük!

Nagyon közvetlenek, barátságosak, gördülékenyen veszik az akadályokat, felkészültek minden téren. Minden céges kérésemet szinte aznap teljesítik. A cégem ügyeit kimondottan biztonságban érzem náluk. A Profit-Adó 2006 könyvelőiroda egy nagyszerű csapat és csak ajánlani tudom őket mindenkinek annak ellenére is, hogy még csak pár hónapja vagyok náluk! Ilyen könyvelői háttérrel korábban még nem volt dolgunk.

Jurkó Erika - Freedom Family Kft.

Interjú időpontja: 2023. szeptember 27.

1. Mióta ismeri Zoliékat?
Először 2023. július 21-én találkoztunk.

2. Mióta az ügyfelük?
2023. augusztus 2-án óta egy új céggel szerződtünk. Zoliék tanácsára céget módosítottunk új adózási feltételekkel, mert így lényegesen kedvezőbb körülményekkel adózunk.

3. Korábban volt másik könyvelője?
Természetesen volt, de rossz tanácsokat kaptunk tőle sajnos.

4. Mik a különbségek a 2 könyvelőcég között?
Az előző könyvelőcégnél minden ránk hárult, a kérdéseinkre vagy nem vagy csak nagy időeltolódással kaptunk választ. Zoliéktól a kérdéseinkre a legtöbb esetben aznap választ kapunk.

5. Simán ment a könyvelőcégek közötti váltás? Rendben ment az átállás?
Nagyon sok segítséget kaptunk Zoliéktól az átálláshoz. A váltás Zoliék oldaláról nagyon olajozottan ment, a döccenőkben segítettek. Nagyon gyorsan kellett megoldani, mindenre 1 hét volt összesen a határidők miatt.

6. Elégedett Zoliék munkájával?
10-es skálán 10-es, de elfogult elégedett ügyfél vagyok, nagyon megkedveltem őket. Úgy jöttem ki a megbeszélésből, hogy mondtam Édesanyámnak telefonon, aki ugyancsak könyvelő, hogy a fiúk profik!

7. Mik azok a pontok, amik miatt szeret Zoliékkal együttműködni?
Gyorsan jönnek a kérdésekre a válaszok, rugalmasak, az informatikai csatlakozással sem volt probléma, pontosan és időben készülnek el az anyagok.

8. Mennyire érzi biztonságban a cégének a pénzügyeit Zoliék kezében?
Teljes mértékben.

9. Másoknak mit mondana a Profit-Adó 2006 könyvelőirodáról?
Megbízhatóak, tapasztaltak, segítőkészek és tökéletesen értik a munkájukat. Azóta már rajtunk keresztül 3 új ügyfél jött a Zoliékhoz, őszintén tudom őket bárkinek ajánlani!

10. Volt-e arra példa, hogy a szigorúan vett megbízott könyvelési területen kívül más dolgokban is segítettek Zoliék?
Eddig is többet adtak, mint amit ígértek. A régi egyéni vállalkozásom helyzetének a javításában is közbenjártak tanácsadással. Ez sokat számított nekünk, nagy segítség volt.

Orbán Gyuláné - Kánya-Ker Kft.

Interjú időpontja: 2023. október 06.
web: kanyaker.hu

1. Mióta ismeri Zoliékat?
2023-ban ismertem meg őket és még abban az évben az ügyfelük lettem.

2. Korábban volt másik könyvelője?
Előtte nem volt könyvelőnk, én láttam el a könyvelést, de nyugdíjas lettem. és ezért kerestem egy megbízható könyvelőirodát.

4. Simán ment a váltás? Rendben ment az átállás?
Én voltam az előző könyvelő, ezért a váltás könnyen ment, nem volt semmiféle probléma sem közben, sem azóta. 

5. Mik azok a pontok, amik miatt szeret Zoliékkal együttműködni?
Zoliék gyorsak, amit ígérnek, mindig betartják (pl. határidők). Eddig minden rendben, nagyon rugalmasak!

6. Mennyire érzi biztonságban a cégének a pénzügyeit Zoliék kezében?
A konkrét pénzügyekkel még én foglalkozom, de a könyvelői és bérszámfejtési feladatok felől teljesen nyugodt vagyok, hogy Zoliék kezében van.

7. Másoknak mit mondana Böröcz Zoliról és a Profit-Adó 2006 Könyvelőirodáról?
Csak ajánlani tudom őket! 

8. Volt-e arra példa, hogy a szigorúan vett megbízott könyvelési területen kívül más dolgokban is segítettek Zoliék?
Eddig meg nem volt rá szükség, de én úgy gondolom, hogy biztosan segítenének!

Tisóczkiné Baranyai Tímea - Tisóczki Bt. tulajdonos

Oktatási szolgáltatások, szépség- és építőipar
Interjú időpontja: 2021. október 1.

Mióta ismeri Zoliékat? 2006-ban ismerkedtünk meg egy véletlen folytán, még az irodájuk alapításakor, azóta vagyok Zoli ügyfele.

Korábban volt másik könyvelője? Igen

Miért váltott? Az előző könyvelő figyelmetlensége miatt jelentős összegű adót kellett volna fizetni, melyre Zoli legális megoldásával mindenki számára elfogadható megoldás született. Az iroda azóta megszűnt. Májusban kellett találni egy könyvelőt, ami akkoriban egy nagyon nagy kihívás volt. Kényszer volt, egyik napról a másikra kellett megoldást találnom, így ismertem meg Böröcz Zolit.

Mik a különbségek a korábbi és a jelenlegi könyvelő között? Zoliék naprakészek, az ÁFA-t is aznap megmondják, abszolút képben vannak. Kicsit olyan, mint egy adótanácsadás: időről időre van egy leülés és segítenek az irányok meghatározásában. Zoliék szuper értékrenddel rendelkeznek, kérés nélkül is segítenek olyanban, ami hasznos a cégemnek.

Simán ment a váltás? Rendben ment az átállás? Nem érzékeltem semmilyen leállást vagy bármi problémát.

1-10-es skálán mennyire elégedett Zoliék munkájával? 10, pedig a 3. könyvelő a cégem életében.

Mik azok a pontok, amik miatt szeret Zoliékkal együttműködni? Családias szemlélettel rendelkezik, realitások talaján él, normális, kedves. Olyan, mintha a pénzügyi munkatársam lenne a cégemben.

Mennyire érzi biztonságban a cégének a pénzügyeit Zoliék kezében? 100%-ban korrektek, egyszer kaptunk egy büntetést, amit Zoli azonnal kifizetett, annak ellenére, hogy mi nem kértük. Pedig leadtak mindent Zoliék időben, de az anyag a NAV szerverén nem ment át. Így is magukra vállalták a felelősséget a munkájukért.

Másoknak mit mondana Böröcz Zoliról? Böröcz Zoli, a könyvelőm. Bízom benne, hogy hosszú ideig tudunk még együtt dolgozni. Ő az ideális könyvelő. A könyvelői viszonyunk mellett már egyre inkább barátok is lettünk. Emberileg és szakmailag is nagyon rendben van.

Volt-e arra példa, hogy a szigorúan vett megbízott könyvelési területen kívül más dolgokban is segítettek Zoliék?: Adótanácsadás, pályázati lehetőségekre is felhívták a figyelmem, dolgozói foglalkoztatási kedvezmények-pályázatok lebonyolítását is vállalták, iránymutatást adnak a cégünk várható jövőjéről. Olyan tanácsokat-javaslatokat is adnak, amire nem kértük meg őket.

Somogyiné Pintér Lívia - Bakony Pack '98 Bt. tulajdonos

Csomagolóipari nagykereskedelem és vendéglátóipari egyszer használatos termékek forgalmazása
Interjú időpontja: 2021. október 2.

Mióta ismeri Zoliékat? Mióta ügyfelük? Zoliékkal 2020. augusztusa óta állunk szerződéses partneri kapcsolatban. Előtte sem személyesen, sem szakmai munkásságuk alapján nem ismertem őt, őket.

2020 júniusában egy szakmai cikk keltette fel az érdeklődésemet, amit Zoli írt. Ekkor kerestem rá az Interneten, és próbáltam tájékozódni felőlük. Rendkívül vonzó volt számomra, hogy egy olyan könyvelő irodát találtam a közelünkben, ami első látásra azokat az elveket, azt a fajta szakmai profizmust képviseli, amit én már nagyon régen kerestem. Nem sokat késlekedtem hamarosan személyes találkozó követte a kutakodásomat.

Két fiatal, lelkes, magas szakmai színvonalat ígérő, jól tájékozott, profi szoftverekkel felszerelt szakembert találtunk magunkkal szemben. Nem gondolkodtunk sokat, eldöntöttük, váltunk.

Korábban volt másik könyvelője? Vállalkozásunk, a Bakony-Pack ’98 Bt, 23 éve tevékenykedik a csomagolóanyag kereskedelem piacán, és 20 éve ugyanazzal a könyvelőirodával dolgoztunk együtt.  Az utóbbi években rendkívül sok adminisztrációs, szakmai jellegű problémát magamra kellett vállalnom, ami leterhelt.

Miért váltott? A váltás már érlelődött egy ideje, de a 2020 július 1-től bevezetett NAV adatszolgáltatási kötelezettség bevezetése, melyet nekem kellett a könyvelőiroda helyett végig vinnem végleg döntésre kényszerített. ….és ekkor jött szembe velem a Profit-Adó 2006 könyvelőiroda hirdetése. Vagyis… véletlenek nincsenek. 🙂

Mik a különbségek a korábbi és a jelenlegi könyvelő között? Ami első pillanattól etikailag is sokat jelentett az ismeretlenbe ugrásnál, a precíz, mindenre kiterjedő könyvelési szerződés, ami a közös munka alapját kötelezettségekkel és jogosultságokkal együtt lefekteti. Bármikor számíthatok rájuk, kérdéseimmel nem vagyok egyedül. Bevallási, fizetési határidők előtt, időben megkapom a tájékoztatást. Van lehetőség évente többször szakmai megbeszélésekre.

Simán ment a váltás? Rendben ment az átállás? A könyvelőváltás minden vállalkozás életében szerintem egy nehéz döntés. Elengedni egy hosszú, már jól ismert beidegződésekkel működő közös munkát, – még akkor is, ha tudjuk a hiányosságait – nehéz feladat.  Nincs összehasonlítási lehetőség előre, hogy jól döntesz-e. Nekem az segített, hogy megfogalmaztam azokat a kritériumokat, amik az elvárásaim.

Visszatérve a kérdésre, egy váltás mindig nehéz, főként, ahogy mi tettük, év közben.  Szükség van az átadó-átvevő könyvelőiroda és a vállalkozás intelligens, körültekintő és szakmaiságot jól követő együttműködésére.  A szerződés aláírását követően Zoliéktól kaptunk egy listát, hogy mit kell az átadnunk, milyen ütemnek megfelelően. Röviden: nem volt egyszerű, de Zoliéknak köszönhetően viszonylag zökkenőmentesen éltük meg az átállást.

Mennyire elégedett Zoliék munkájával? Bő egy éve dolgozunk együtt, azt tudom mondani, hogy azt kapjuk az együttműködésünk során, amit megígértek. Elégedettek vagyunk.

Mik azok a pontok, amik miatt szeret Zoliékkal együttműködni?

  • Mert úgy érzem, hogy figyelnek ránk, nem veszünk el a sok ügyfél között, mindenkire megfelelő figyelmet fordítanak.
  • Szakmai kérdésekre szakmai válaszokat kapok.
  • Elérhetőek, rugalmasak.
  • Pontosak, precízek és naprakészek. Nem kell aggódnom a határidők miatt.
  • Igényük van a folyamatos fejlődésre, mind szakmai, mind technikai háttér tekintetében.
  • Új lehetőségekről mindig tájékoztatnak emailen, neten, vagy személyesen.
  • Udvariasak, kedvesek, magabiztosságot közvetítenek.
  • ….és sokkal nyugodtabban alszok, ahogy ezt meg is ígérték 🙂

Mennyire érzi biztonságban a cégének a pénzügyeit Zoliék kezében? A pénzügyi biztonság egy közös munka a vállalkozó és a könyvelőiroda között. Nincsenek kétségeim a precizitás felől, de nekem ezt is tanulnom kellett mellettük. Hónapok alatt folyamatosan engedtem el azt a kényszert, amit előtte sok évig megéltem, hogy feltegyem azt a kérdést, hogy biztos jól számoltak –e, biztosan így van-e. Bizonyítottak már, hogy ne legyenek kétségeim.

Másoknak mit mondana Böröcz Zoliról?
Amennyiben könyvelőt keresel, vagy könyvelőváltáson gondolkozol, ne habozz!
A felelősségtudat, a precizitás, a tapasztalat, a rugalmasság, a tudás megfelelő intelligenciával és vidámsággal ötvözve ez a Profit-Adó 2006 Könyvelőiroda.

..és, ha olyan környezetre vágysz, ahol fontosnak érezheted a vállalkozásod és biztonságban pénzügyeidet és számodra is fontos a nyugodt alvás, akkor válaszd Őket! 🙂

További interjúk 2021-ből:

Bodanitz Anna - Jó Házak Bt. tulajdonos

Társasházi közös képviselet

Mióta ismeri Zoliékat?: 2019. márciusától ismerem őket egy baráti ajánlás révén.

Korábban volt másik könyvelője? Igen

Miért váltott? Az előző könyvelőm pontatlan és trehány volt, nem jelentette le a dolgokat időben, emiatt egy csomó bírságot termeltek nekünk.

Mik a különbségek? Bármikor felhívom őket, azonnal válaszolnak, pontosak, készségesek, kedvesek. Igazi együttműködő partnerek.

Simán ment a könyvelő váltás? Rendben ment az átállás?: nem sajnos, mert az anyagot nehezen kaptuk meg az előző könyvelőtől, azóta is jönnek elő csontvázak. Zoliék visszamenőleg el tudtak intézni adójóváírásokat, így nem mentünk tönkre. Valószínűleg, ha nem váltunk, már nem működne a cégünk.

1-10-es skálán mennyire elégedett Zoliék munkájával? 10, maximális pontszám

Mik azok a pontok, amik miatt szeret Zoliékkal együttműködni? Mindig pontosak, amit ígérnek, azt megcsinálják. 100%-ban elérhetőek, értesítenek és tájékoztatnak mindenről, ami az üzletmenettel és a vállalkozás pénzügyeivel kapcsolatos.

Mennyire érzi biztonságban a cégének a pénzügyeit Zoliék kezében? 100%-osan

Másoknak mit mondana Böröcz Zoliról? Mindig mindent megoldanak, akinek volt már könyvelője, látni fogja a különbséget. Szeretem őket, mert emberségesek és kedvesek a profizmus mellett.

Volt-e arra példa, hogy a szigorúan vett megbízott könyvelési területen kívül más dolgokban is segítettek Zoliék? A korábbi könyvelő által generált bírságok és adók rendezésében.

Lőrincz Róbert - Pyroland Kft. tulajdonos

Élelmiszer kereskedelmi és pirotechnikai vállalkozás

Mióta ismeri Zoliékat? Fél évvel ezelőtt ismertem meg Zolit könyvelőváltás miatt.

Korábban volt másik könyvelője? Igen

Miért váltott? Kettévált a korábbi cég, de pontatlanak voltak, főleg a Zoliékkal összehasonlítva.

Mik a különbségek? Óriási a különbség, Zoliék rugalmasak, telefonon is mindig elérhetőek, az előzőnek mindig e-mailt kellett írni, aztán volt, hogy csak 2 nappal később válaszolt. Élelmiszerüzletem van, fontos nekem az azonnali reakció, mert sokszor kell kalkulálni. Ebbe nem fér bele, ha 2 nap múlva kapom meg az információkat. Zoliék személyesek, a korábbi személytelen volt. Zoli nagyon nyitott arra, hogy akár azonnal adjon tanácsot. Esti órákban, sőt hétvégén is volt már gyors üzleti beszélgetésünk.

Simán ment a váltás? Rendben ment az átállás? A Zoliékon nem múlott semmi, az előző nehezen adta át, de persze az átvétel után minden simán ment.

1-10-es skálán mennyire elégedett Zoliék munkájával? Egyértelműen 10.

Mik azok a pontok, amik miatt szeret Zoliékkal együttműködni? Munka szempontjából kitűnő.

Mennyire érzi biztonságban a cégének a pénzügyeit Zoliék kezében? 10-es: megoldott ezt-azt, mindig gyorsan reagálnak, jobb már nem is lehetne.

Másoknak mit mondana Böröcz Zoliról? Precíz, vállalkozó barát könyvelő, aki érti a szakmáját.

Volt-e arra példa, hogy a szigorúan vett megbízott könyvelési területen kívül más dolgokban is segítettek Zoliék?: Folyamatosan tájékoztatnak a legfrissebb pályázatokról és mindenféle új információkról.

Kemény Zoltán - EU-Pen Kft. tulajdonos

Papír írószer kisker-nagyker

Mióta ismeri Zoliékat? 2020. júliusa óta, azaz kicsit több, mint 1 éve. Azóta a könyvelőm.

Korábban volt másik könyvelője? A régi könyvelőm ajánlotta Zoliékat, mert el volt csúszva mindennel és inkább átadott másnak.

Mik a különbségek? Óriási, nem is tudom elmondani teljesen, de azért megpróbálom: Zoliék mindent mindig időben megcsinálnak és átküldenek, sőt mindent szinte azonnal megcsinálnak

Simán ment a váltás? Rendben ment az átállás? Minden jól ment a Zoliék részéről.

1-10-es skálán mennyire elégedett Zoliék munkájával? 10, ennél jobbat már nem is tudnék elképzelni 🙂

Mik azok a pontok, amik miatt szeret Zoliékkal együttműködni? Azonnal megcsinálnak mindent, készségesek, pontosak, felhívják a figyelmem mindenre, korrektek.

Mennyire érzi biztonságban a cégének a pénzügyeit Zoliék kezében? 100%, maximális

Másoknak mit mondana Böröcz Zoliról? Igazán jófej, közvetlen könyvelő, korrekt, nem takargat semmit. Segítőkész.

Volt-e arra példa, hogy a szigorúan vett megbízott könyvelési területen kívül más dolgokban is segítettek Zoliék?: Mindig mindenről kapok tájékoztatást.

A MAGYAR VÁLLALKOZÁSOK SIKERÉÉRT KÖZÖSEN

Kikre is fogod rábízni a céged könyvelését?

17

év tapasztalat

150

elégedett ügyfél

Szia, Böröcz Zoltán vagyok

Azért alapítottam könyvelő irodát, hogy a hozzám forduló cégvezetők biztonságban tudhassák a vállalkozásuk könyvelését, illetve adóügyeit.

A 2006-os indulás óta rendszerint ugyanazt a két mondatot kapjuk vissza az ügyfeleinktől:

 • végre valódi válaszokat kaptam a kérdéseimre, és tudom, hogy bármikor bizalommal fordulhatok hozzátok!
 • leírhatatlan érzés, hogy minden rendben van a könyvelésükkel! Most már nem kell aggódnom, hogy a NAV megtalál valami büntetéssel!

Biztosíthatlak róla, hogy

Takács Zoltán kollégámmal együtt dolgozva mindig készséggel állunk a rendelkezésedre, és naprakész szakmai tudással támogatjuk a cégedet. Bármikor bizalommal fordulhatsz hozzánk, hiszen szívügyként kezeljük minden egyes ügyfelünk vállalkozását.

Mutatjuk, hogy fog kinézni a közös munka
Könyvelő Veszprém

1

Az ajánlatkérésed után felvesszük veled a kapcsolatot, majd egy megbeszélés keretében részletesen átbeszéljük céged működését, a megoldásra váró kihívásokat.

2

A megbeszélés után megkapod az ajánlatunkat, benne minden lényeges tudnivalóval. Amint megérkezik az igenlő válaszod, már indulhat is a közös munka.

3

Hozzáférést biztosítasz a céged által használt számlázó programhoz, hogy minél hatékonyabban intézhessük a könyveléssel kapcsolatos teendőket.

4

Negyedéves szinten kimutatásokat készítünk, hogy folyamatosan ráláthass az eredményekre.

5

Az együttműködés kezdetétől rendelkezésedre állunk, kereshetsz minket bátran adóügyi kérdésekben, mi pedig mindig segítünk neked.

Olvasd el a szakmai bejegyzéseinket

Adóváltozások 2024

Adóváltozások 2024 és KKV kapacitásbővítő támogatás program indul 4 elmaradott régióban Böröcz Zoltán Mint minden év, a 2024-es is változásokkal indul, amiket összeszedtünk a számotokra,

Bővebben »

Áraink

A szolgáltatások díjazása minden esetben egyéni megállapodás eredménye, az alábbi minimum árak csak kiindulásként szolgálnak.
Áraink 2024. január 1-től változtatásig érvényesek.

Könyvelés

Egyéni vállalkozó (KATA): 20.000Ft-tól
Egyéni vállalkozó (Átalányadó): 30.000Ft-tól
Egyéni vállalkozó (Normál): 35.000Ft-tól

Gazdasági társaság (Kft, Bt): 40.000Ft-tól
Alvó cég (Kft, Bt): 20.000Ft
Éves zárás díja: 1 havi könyvelési díj

Bérszámfejtés

Efo, normál, passzív jogviszonyok: 4.000 Ft/fő/hó 

Adótanácsadás

Tanácsadási díj meglévő ügyfeleinknek, ill. újonnan induló vállalkozásoknak: 30.000Ft/óra

Tanácsadói díj már működő, de még nem szerződött partnereinknek: 50.000Ft/óra
Amennyiben irodánk ügyfele leszel az adótanácsadás után 30 napon belül, akkor a könyvelési díjadból jóváírjuk a különbözetet.

SZJA bevallás

Munkaviszonyból származó bérjövedelemmel érintett adóbevallás:
8.000Ft

Ingatlan értékesítésből származó jövedelemmel érintett adóbevallás: 10.000Ft

Adóvisszatérítéssel érintett adóbevallás:
10.000Ft

Kérj tőlünk ajánlatot!

Ha valamelyik szolgáltatással kapcsolatban kérdés merült fel benned, vagy egy ötlettel fordulnál hozzánk, akkor keress nyugodtan az oldalon található elérhetőségek egyikén!

Ajánlatkéréshez kérlek, hogy töltsd ki az űrlapot, vagy küldd el ezeket az adatokat emailben.

Amennyiben szimpatikusak vagyunk neked és szeretnél velünk közösen dolgozni, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Mi már nagyon várjuk a közös munkát! 🙂

Ajánlatkérés

hogy mindig
képben legyél

Iratkozz fel, hogy ne maradj le semmiről